Odustanak od kupovine

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača ( „Službeni glasnik RS”, br. 62/2014 I 6/2016- drugi zakon).
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Potrosač je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašcenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao
robu pre isteka gore navedenog roka od 14 dana.


Potrošač snosi isključivo direktne troškove vracanja robe, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
Podaci koje potrošač unese u obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentriranja izmena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe.


Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od datuma preuzimanja proizvoda od strane kupca.


Troškovi zamene
Troškove zamene robe snosi kupac u oba smera, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Zamenu artikla možemo vršiti ukoliko je artikal vraćen nekorišćen i u ispravnom stanju. Za proizvode iz kategorije donjeg veša nije moguće izvršiti zamenu ili povrat.

 

 

Koraci prilikom odustanka od kupovine (14 dana od dana prijema artikla)
1. Postupak Odustanka od kupovine započinje popunjavanjem Izjave o odustanku.

2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj 067 72 776  44
3. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske  službe DExpress. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: +381 11 331 33 33 radnim danima od 09:00 - 17:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke. Roba se šalje sa naznakom: Diva furs na adresu: Obrenovićeva bb, novi podzemni prolaz local b12, 18000 Niš.

Dokumenta za preuzimanje:
1. Izjavu o odustanku možete da preuzmite (ovde)
2. kao i ugovor o prodaji na daljinu možete da preuzmite (ovde)


Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je isti ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je roba vraćena u ispravnom stanju iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, biće vraćen najkasnije u roku od 14 dana od prijema proizvoda.


Rešavanje reklamacija
 
Koraci prilikom reklamacije:
1. Postupak Reklamacije počinje popunjavanjem Reklamacionog lista
2. Popunjeni Reklamacioni list stavite uz proizvod koji se reklamaira.
3. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe DExpress. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: +381 11 331 33 33 radnim danima od 09:00 - 17:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke. Roba se šalje sa naznakom: Diva furs na adresu:
Obrenovićeva bb, novi podzemni prolaz local b12, 18000 Niš.

Dokumenta za preuzimanje:
Reklamacioni list možete pronaci (ovde)

Za sve dodatne informacije, na raspolaganju Vam je naš Korisnički servis na broju 067-727 76 44.